13 Eylül 2009 Pazar

Ucuz Etin Yahnisi #3

Championship Manager 2010 hakkında yazdıklarımdan sonra oynamaya başladım oyunu. Sezonun ilk yarısını bitirdim ve transfer arası başladı. Önce Delgado'yu çıkardım takıma arkasından Marquinhos'u transfer ettim ve kadromda saydığım zaman 10 tane yabancı futbolcum vardı. 6+2 kuralı oyunda işlemiyordu.. Arkasından ulan madem 10 yabancı almama izin veriyor maça çıkabilir miyim diye düşündüm ve denedim.. Sonuç mu? Oldu tam 9 tane yabancı kupa maçına çıktım... Böylesine bir hatan sonra CM 2010'a dönüp bir daha bakmam... Bir forumda "CM her zaman bu kadar iddiali gelir ancak FM'yi geçemez. Bu senede öyle olacak, gelecek senede, ondan sonraki senede..." diye yorum yazmıştım, beni yanıltmadıkları için CM ekibine teşekkürler ediyorum... 31 Ekim'i beklemeye başlıyoruz gerçek menejerlik oyunu için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder