27 Ekim 2009 Salı

Adam maldan anlıyor...

Dün gece Ntvspor'da yayınlanan Hıncal Uluç ve Mehmet Aslan'ın sunduğu Kırmızı Çizgi programının son dakikalarında Aziz Yıldırım'ın "Tanyeviç'i eleştiren beni karşısında bulur" sözü tartışıldı. Hınçal Uluç her zaman gibi Aziz Yıldırım'ın alehinde korkmadan konuştu. Aziz Yıldırım'ın basın üstünde ki etkisindende bahsederken, basının Aziz Yıldırım'dan korktuğu için onun adını Fenerbahçe'yi eleştirirken kullanamadığından sözetti. Bu sözleri duydukdan sonra gece saat 1 gibi LigTV'de yayınlanan "Haftanın Renkleri" programının tekrarını izleme şansı buldum. Derbide çıkan olaylar hakkında Fenerbahçe taraftarını eleştirirken programda ki hiçbir yorumcu Aziz Yıldırım'ın adını kullanmadı sanki kendi taraftarına futbolcusunu dövdürtten, LigTV'nin kablolarını kestiren, derbide hakemin kafasını yaran, kameramana Votka şisesi atan taraftardan Fenerbahçe yönetimi ve Aziz Yıldırım sorumlu değilmiş gibi konuşuldu.. Eleştirilerin arkasından bütün yorumcular Fenerbahçe yönetiminin bunu yapanları bulacağından emin olduklarını söylerek Aziz babalarının kollarına sığındılar...

İnsan düşünmeden edemiyor Beşiktaş taraftarını her zaman küfüretmekle, takımı olumsuz yönde etkilemekle eleştiren, Demirören'in sözde yapacağı temizleye destek veren basının nasıl oluyorda Fenerbahçe taraftarına tek bir kelime söyleyemiyor? Merak ediyorum aynısını Beşiktaş taraftarı yapsa basın nasıl tepki verirdi??

Son söz olarak Kırmızı Çizgi'de Hınçal Uluç "Aziz Yıldırım'a kızmıyorum aksine takdir ediyorum adam maldan anlıyor" demişti... Gerçekten doğru söylemiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder