18 Ekim 2009 Pazar

O zaman kimin için bu kavga?


Bir önce ki yazımda yazmıştım. Maça Karagümrük atkısıyla gelen insanları... Denizlispor maçında forma atkı, bu maça atkı ve kendi başına haraket bundan sonrada bestelerini duyacağız sanırım bu semt takımının... Beşiktaş tribününe Karagümrük atkısı ile gelip ben hem Karagümrüklüyüm hem Beşiktaşlıyım mantalitesi ne kadar doğrudur? Kimsenin Beşiktaşlılığını sorgulamak benim görevim değildir ancak onlar "2 kupayı unutma vefasızlık yapma" diyerek benimkini sorgulamışlardı. Neyse konumuz Karagümrük değil.. Konumuz tribüne başka takım atkısıyla gelmek.. O zaman karşıdan gelen Asya Kartalları'da maçlara Fenerbahçe atkısı ile gelsin sonuçta Fenerbahçe'de karşının semti onlarda Karagümrüklüler gibi yapabilirler. Yani tribünde Karagümrük atkısı serbest ancak Fenerbahçe atkısı yasak mı? Kaldı ki Beşiktaş İstanbul şehrinin takımı değildir. Beşiktaş İstanbul'da bulunan onlarca semt takımından sadece biridir tek farkı daha fazla taraftarı daha fazla imkanı vardır... Yani ben hem semt takımımı tutarım hem Beşiktaş'ı diyen bir adam kendiyle çelişir... Böyle adamlara sormak istiyorum siz neyin kavgasını kim için veriyorsunuz? Yani iki takım birden tutmak, tutabilmek aynı anda iki sevdaya bağlanabilmek gibidir.. Her zaman biri aldatılır ve gün gelir sevdalılar karşı karşıya gelir o zaman ne yapacaksınız... Benim tek isteğim Karagümrükspor ile Türkiye Kupası'nda eşleşmemiz o zaman bu adamların neci olduğunu daha iyi öğrenebiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder