4 Kasım 2009 Çarşamba

Bana düzgün 11'i çizebilir misin Abidin?


Maça gittiğimde öğrendim Ernst'in bağırsaklarının bozuk olduğunu ve oyunda olmayacağını keşke dedim sabahtan haşlama patates, light cola desteği yapsaymış, kendine gelirdi bu maçdada oynardı diye düşündüm sonrada Ankaragücü maçından sonra beslediğim bütün umudumda uçtu gitti zaten çünkü Ernst'siz bu takım olmazdı ki.. Haftalardır kıça başa çarpan toplarla gol atıyor Ernst'te sağolsun bize gol yedirmiyor takımın orta sahası varmış izlenimi vererek maçı kazanmamızı sağlıyordu.

Ernst'siz Beşiktaşlı futbolcular nerede duracaklarını, ne yapacaklarını, kime pas atacaklarını bilmez durumda başladılar maça. İlk 10 dakikada verilen 3 gol pozisyonu zaten yaşanacakların habercisiydi. Misimovic dakika 14 dakikada attı ve ilk 10 dakikada ben geliyorum diyen gol çok geç kalmadı... Ondan sonrası zaten tam bir komedi olarak gelişti olayların... Sahada Beşiktaşlı oyuncular mahalle maçı havasında koşuşturmakdan başka hiçbir şey yapmıyor Wolfsburglu oyuncularda onlara bakıyordu. Top nerededir? Top bizdeyken kim nereye kaçıcak? Kim orta aşıcak? Kim topa basacak? ve bunun gibi takımın ofansif yönünü etkileyecek soruların cevapları yoktu... Sadece savunmada sen oynar mısın abi dedikleri Sivok ve Ferrari ikilisi yerlerinde ve ne yapacaklarını biliyordu. İlk yarı böyle geçti...

İkinci yarıda ise Beşiktaş ileriye ilk topunu dakika 50'de atabildi.. O dakikadan ikinci Wolfsburg golüne kadar geçen yarım saatlik bölümde.. Beşiktaşli futbolcular birşey yapıyormuş ancak olmuyormuş izlenimi vermek için her aldıkları topu bakmadan ceza sahasına kestiler belki haftalardır olan şans bugünde yanlarında olurduda birinden seker gol olurdu diye.. İkinci yarının bir bölümünde de sürekli Ekrem-Uğur İnceman iş birliğini izledik.. Her top sağ kanata atılıyor Ekrem ve Uğur birbirlerine pas vermeden atağı başlatmıyorlardı.. Tabii ki o paslardan sonra top ya taça çıkıyor yada rakipte kalıyordu... Dakika 80'de ve 87'de attığı gollerle Wolfsburg maçı 3-0 kazandı... Futbolda herkes hak ettiğini alır.. Wolfsburg hakettiği 3 puan ile ülkesine döndü bizide bilinmezliklerin içine attı.. Maçın hikayesi böyle işte birazda tribünlerden bahsetmek istiyorun...

Taraftar olarak, o çok laf ettiğimiz Fenerbahçe tribünlerinden öğrenicek o kadar çok şeyimiz var ki aslında.. Fenerbahçe maçlarını izleyenler özellikle önemli maçlarda top Fenerbahçe'de değilken çıkan uğultuyu, ıslıkları hep duymuşlardır. En son Fenerbahçe-Galatasaray maçına giden abimin yorumunu paylaşmak istiyorum "Top Galatasaraylılara geldiği zaman çıkan uğultuda kendi düşünceni duyamıyorsun." Peki Beşiktaş taraftarı top rakibe geldiği zaman ne yapıyor? O anda hangi beste söyleniyorsa hiç kesilmeden devam ediyor.. Aslında maça taraftar iyi başladı ilk 5 dakika top her Wolfsburg'a geldiği zaman uğultu, ıslık çıktı ancak birileri çok sıkılmış olacak ki tekrardan bestelere dönüldü 5 dakika sonra.. Şampiyonlar Ligi maçında Galatasaray'a Fenerbahçe'ye koymaktan bahseden bestelere... Her maç olduğu gibi maç boyunca kendileri çalıp kendileri eğlendiler.. Merak edenler olabilir paraları askerler hala tribündeler halada yönetim alehine bağırmıyorlar...

Mustafa Hoca'ya sisteme futbolculara artık laf etmekten blogda bişiler yazmaktan gerçekten sıkıldım o bölümü es geçiyorum....

Dakika 80'den sonra başkana olan tepkiyi sonuna kadar destekliyorum.. İstifa etmesi için daha ne yapmak lazım gerçekten bilmiyorum. Başkana tepki o kadar büyüdü ki ilk kez bir başkana kendi evinde "... git başkan" diye bağırıldığını duydum ancak kendisi sinirlenmekten başka hiçbir şey yapmadı. Bu takım taraftarı seni istemiyor, takım gün geçtikçe batıyor daha neyin peşindesin başkan diye kimse sormuyor mu bu adama gerçekten merak ediyorum...

Grubun diğer maçında ise ManU deplasmanından puan ile ayrıldı CSKA.. Bu Beşiktaş için iki kat kötü oldu çünkü ManU kazansa gruptan çıkmayı garantileyecek ve son iki maçına biraz daha yedek ağırlıklı çıkacak buda Beşiktaş'ın işine yarayabilecek birşeyler doğurabilirdi ancak şimdi o şans kalmadı. Diğer kötü yanı ise CSKA'nın bundan sonra alacağı bir puan Beşiktaş'ın Avrupa Ligi hayallerinide suya düşürecek. Yani o karda kışda Moskova'dan Wolfsburg'un puan ile dönmesini bekleyeceğiz... Kısacası Avrupa'da işimiz bu senede burada bitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder