22 Kasım 2009 Pazar

FİNKiyoruz FİNKiyoruz doymuyorlar efendim...


Nasıl anlatılır bilmiyorum.. Uzun uzun yazmaya gerekte yok sanırım skor, oyun, taraftar herşey ortada.. Dün güzel başladı güzel bitti... Maçın skoru net 3-0... Bu skoru yaratmamızda baş faktör olan İbrahim Üzülmez'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.. Hayatının en iyi maçını çıkardı belkide... Fink'e attırdığı golde pası sağ ayağı ile verdi.. Fink'te inanılmaz vurdu topa.. Tello azıcık oynamak istediği zaman neler yapabileceğini gösterdi.. Bu adamı kazanmak için zam yapmak gerekiyor yapılmalı diye düşünüyorum..

Takım son iki sezondur oynadığı en iyi oyunu oynadı. Maçı stadda izlerken çok göze batmıyordu ancak LigTv'de gece tekrarı izlediğim zaman orta sahada Ernst ve Fink dışında topa herkes basmış. Sanırım derbi havası takımı iyi motive etmiş. Ayrıca kurt hoca dediğin Daum değil Mustafa Denizli'dir.. Fink'e Alex'i adam adama verip Alex'i resmen oyundan sildirdi. Alex'siz Fenerbahçe ise sıradan bir takımdan farklı değil zaten.. Fenerbahçe'de dün akşam tek top oynayan adam Gökhan Gönül'dü.. Türkiye liginde ki en iyi sağ bek diyebiliriz Gökhan Gönül için.. Umarım en kısa zamanda Avrupa'da görürüz kendisini...

Maçın bana göre iki tane kırılma anı var. Biri dakika 7 Serdar Özkan'ın kaçırdığı pozisyon diğeri Alex'in 45. dakikada direkten dönen frikiki. Onlardan biri gol olsa maç daha farklı olabilirdi her iki takım adınada.. Bize dün akşam bu sevinci yaşatan herkese sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder