26 Kasım 2009 Perşembe

Neler oluyor bize??




Bugün kü zaferi yaşatan herkese sonsuz teşekkürler... İnsan düşünmeden edemiyor ne olurdu Wolfsburg'u burada yensek, CSKA'ya orada kaybetmesek? Neler değişirdi bugün gerçekten düşününce insanın içi acıyor.. Özellikle burada ki Wolfsburg maçını düşünmek tam bir hayal kırıklığı...

Benim anlamadığım nokta ise sezon başında yaptıklarınız, CSKA maçında ki dökülen oyun, Wolfsburg karşısında ki rezillik yaşatan takım nasıl oluyorda bu kadar kısa sürede düzeliyor.. O günlerden bugünlere ne değişti gerçekten merak ediyorum..

Bana göre; oynadığımız son iki maça bakınca sonuç ortaya çıkıyor... Fenerbahçe'yi 3-0, Mancherster United'ı deplasmanda 1-0 yendik.. Kadrolara bakın kimler yok? Nihat ve Tabata... Yani bu takıma gereksiz olarak transfer edilen oyuncular yok. Neymiş şampiyon olan takıma fazla oyuncu alarak değil Ferrari gibi Fink gibi gerekli bölgelere transfer yaparsan başarılı olurmuşsun.. Yani bu takımın oyun düzenini Nihat ve Tabata bozmuş, bozuyormuş... Bundan sonra ne zaman tekrar kadroya girerler bilemiyorum ancak Nihat ve Tabata'ya yedek kulubesinde mutluluklar diliyorum.. Sizlerinde bu düzelme nedeni olarak neleri gördüğünüzü merak ediyorum? Yorum olarak paylaşırsanız sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder