28 Ocak 2010 Perşembe

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!


Bugün Oğuz Tonksir'in programında Metin Keçeli vardı. Oğuz Tonksir her zaman ki sorularını çekinmeden çok rahat bir biçimde sordu, cevapları dinlerken hiç bu kadar sinir olmamıştım. Beşiktaş camiiasında çok sevilen bir adam olmasının yanında Metin Keçeli'nin dedikleri birbiriyle örtüşmüyor. Beşiktaş kulubu başkanına tarihin en kötü başkanı diye demeç vermiş, adaylıyı düşünmüş, aday olursa diye kendi lobisini kurmuş, destek almış biri olarak Metin Keçeli'nin Demirören'in listesine girmesine karşı çıkıyorum. Sonucta Metin Keçeli adaylığı düşündüğü sürede -kendi ağızıyla söyledi- aldığı destek inanılmaz bir boyuta ulaşmış hatta Demirören'i yakalamıştım dedi.

5 Ocakta hayır ben aday olmayacağım diyerek basının karşısına çıkan Metin Keçeli'yi birkaç gün sonra Demirören'in listesinde görüyoruz. Peki adama demezler mi bu kadar eleştirdiğin, karşı çıktığın bir başkanın listesine neden girdin? Ayrıca bugün programda Demirören'in listesine girdikten sonra iki arkadaşının onu aradığını ve karşı çıktıklarından bahsetti.. Eğer Demirören secilirse ve hatalı bir transfer politika izlenirse bunun sorumlusu ben olacağım dedi. EE madem başkanın ve yönetimin hatalarında sorumlu sen olacaksın o zaman sıfatın neden başkan olmuyor?

Bana bunun altında başka oyunlar var gibi geldi. Demirören'in eş-zamanlı başkanlık teklifi ile gitmiş olması muhtemel ayrıca bu kadar destek almış birisinin son birkaç günde birisinin yönetime girmiş olmasını kuşkuyla karşılıyorum sonuçta Metin Keçeli'ye tamam biz seni destekleriz diyenler sadece Demirören'in listesine girdiği için Demirören'i desteklemeyeceklerini nereden biliyoruz? O kadar insanın aklını karıştırmaya ne gerek vardı gerçekten bilmiyorum.

Son birşey daha yazmak istiyorum bugün sürekli Murat Aksu'nun kendisine (ikinci görüşmelerinde) "aday olma oyları bölme" dediğini söyleyip BÖLMEK nedir yani diye çıkıştı. Bu secimde bölmek demek Beşiktaş'ın kaderini hiçbir başarısı olmayan bir adamın ellerine bırakmak demektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder