4 Şubat 2010 Perşembe

Bu kadar gergin ortamda..

Bir önce ki yazım olan "Beşiktaş'tan menfaat bekleyen.." başlıklı yazımı kaldırdım.. Nedeni ortamın biraz gergin olması ve herkesin ÇARŞI'ya çokbağlı olduğu için koruma iç güdüsü olarak yazılanları yorumlaması... Ben kapalı altta sadece maç izlemek için giden biriyim.. Tek bir amigo tanımam etmem, kimseye bağlı değilimdir, kimseyi korumam, ben ne görüyorsam onu söyler ve yazarım... O yazıda da ÇARŞI'nın 2007 senesinden sonra yaşadıklarını bağımsız biri olarak aktarmıştım.. ASİ RUH DVD'sinin satışı yada elde edilen gelir beni o yüzden ilgilendirmez ben sadece tanıtımında "biz artık yokuz lafına" bakarım, Beşiktaş tribünlerine verdikleri zararlara bakarım.. Ben tarafsız biriyim öylede olacağım... Cuma günü bitene kadar kaldırıyorum yazıyı.. Ondan sonra tekrar aktif hale getireceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder