1 Şubat 2010 Pazartesi

Hak ve Şeref




Öncelikle yazıya Murat Aksu’ya teşekkür ederek başlamak istiyorum. En umutsuz olduğumuz dakika kendini ortaya atarak bizlere en azından kurtulma umudunu verdiği için teşekkürü bir borç biliyorum. Açıkladığı projeler ve kurduğu yönetim listesi Beşiktaş’ı bu karanlık yerden çıkartıp aydınlığa kavuşturabilecek gibi gözüküyordu. Ancak o hiç tahmin etmediği bazı şeylere takıldı. Kongre dinazolarılarının ve rantçıların kurbanı oldu.

Artık kafalarda ki soru şu Beşiktaş Demirören ile birlikte 3 yıl daha gidebilir mi? Bu soru beni bundan sonra zerre kadar ilgilendirmiyor. Takımın hiçbir geliri yokken, projeler boka sarmışken, ligde ve avrupada herhangi başarı yokken, borç gırtlayı aşmışken bu yönetimi birkez daha secenler bu sorunun cevabını düşünsün.

Tıpkı AKP nasıl beni temsil etmiyorsa Demirören’de benim Beşiktaş’ımı temsil etmiyor. O başkanlıkta olduğu sürece sürekli “SEVİNMEK İÇİN SEVMEDİK” lafını söyledik durduk tamam sevinmek için sevmedik ama bir kerede yüzümüz gülsün değil mi? Hep kahırı biz tribünde bağıranlar çekerken içimizdeki İrlandalılar hep kendilerini düşünerek ceplerini doldurdu. Ben artık bu düzende yokum, bir önceki yazdımda yazmıştım “YETMEZ DEMİRÖREN YETMEZ” diye bağıranlar Beşiktaşlı olamazlar bir taraftar bu kadar küçülmemeli ydi ancak oldu taraftar bu kadar küçüldü işte..

Madem o tribünde artık doğruları söyleyenlere yer yok bende çekiliyorum sezon sonundan itibaren.. Fabian Ernst’in dediği gibi “Beşiktaş mücadaledir.” Ancak bu mücadeleyi sürekli kaybetmekten ve laf anlamaz insanlara laf anlatmaktan yoruldum. Kombine var diye bu sezon maçlara gitmeye devam edeceğim.

Büyük ihtimalle gelecek sene Ingiltere’de Coventry’de okuyacağım için 2013’e kadar zaten aranızda olmayacaktım bu secimlerle birlikte en azından oralarda rantçıların ve dinazorların yönettiği bir Beşiktaş hasreti çekmeyeceğim. Burada kalacaklara ise sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elimden...

Secimler ilgili daha fazla yazı yazmayacağım... Semtinizde, tribününüzde, sevginizde, Beşiktaşlılığınızda, İMPARATOR başkanınızda , kongre dinazorlarınızda sizin olsun tek isteğim bundan sonra içinde HAK ve ŞEREF geçen pankartlar asmayın mümkünse bu iki kelimeyi ağzınıza bile almayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder