14 Şubat 2010 Pazar

Recep İvedik 3


Filmin vizyona girdiği cuma günü son seansında yer bulabildik 4 arkadaş (Beylikdüzü AFM'de 5 farklı salonda birden gösteriliyor.). Çok büyük beklentilerimiz yoktu hatta basında okuduğumuz "eleştrilere gülüp" geçtik çünkü amacımız sanat filmi izlemek yada çok iyi konusu olan Türkiye'de ve Avrupa'da çeşitli ödüller alabilecek kalitede bir film izlemekte değildi. Zaten bunları düşünüp bu filme gidip eleştiren insanlara anlam veremiyorum. Filmin önceki serileri ortadayken üçüncüsünden ne beklediler ve ne diye hayal kırıklığı yaşadılar bilmiyorum...

Kısaca filmden bahsetmek gerekirse Recep İvedik 3 önce ki iki filme göre daha komik ve eğlenceli buldum. Aslında filme komedi filmi olarak bakmak gerekirse çok komik bir sahnesi yok ancak tepkileri vs. insanı gülderebiliyor. Şahan'ı ilk çıktığı günden bu yana izlediğim için ben çok keyif aldım hatta ilk yarısında olmasa bile ikinci yarısında baya bir güldüm..

Şahan'ın filmleri ile Cem Yılmaz'ın filmlerini karşılaştırmağı çok doğru bulmuyorum. Cem Yılmaz'ın filmlerinde bir konu bir hikayeye bağlı kalınıyor ancak Sahan'ın filmlerinde genelde ortada bir hikaye yada adam gibi yazılmış bir senaryo yok.. İki komedyenin insanları güldürme şekilleri birbirinden çok farklı.. Biri tiplemeleri ile insanları güldürürken diğeri yazdıkları ve söyledikleri ile insanları güldürmeye başarıyor.. Eğer Şahan Türkiye'den biri ile karşılaştırılacaksa bu Cem Yılm"az değil Ata Demirer olmalı diye düşünüyorum.. Onun için "Cem Yılmaz mı Şahan Gökbakar mı? " tarzında sorulara gülüp geçiyorum. Cem Yılmaz ve Şahan'ı birbirine düşman etmemek gerek..


Neyse kısacası filmden keyif almak için bana sorarsanız önce ki filmleri unutun, Cem Yılmaz'ın filmlerini kafanızdan çıkarın, çok büyük beklentiye girmeyin ve en önemlisi entel kesimin yaptığı yorumlara kulak asmayın.. Normal bir filmmiş gibi gidip izleyin..

Cineshoot gibi film yazıları yazmaya pek alışkın değilim ancak kendimce bişiler yazmaya çalıştım.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder