18 Mart 2010 Perşembe

Blue Square Premier (FM)



Versiyon 10.2'de Napoli ile altıncı sezonuma başlamak üzereyken 10.3 çıkmıştı önce indirmek istemedim ancak yeni versiyon yeni heyecan olsun diyerek indirdim.. Önce ki oyunlarda ve serilerde ufak takımlarla türlü başarılarım vardı. Mesela CM 03/04'te Altay ile UEFA Finali oynamıştım, FM 2009'da Leeds United'ı Coca-Cola League 1'den Premier Lig'e çıkartmıştım ancak bu sefer denemediğim birşey yapmak istedim ve İngiltere'nin secebileceğim en alt iki liginden biri olan Blue Square Premier'den (diğeri Blue Square Premier League North/South) "Kidderminster" ile başladım. Takımın üst lige çıkmak gibi bir beklentisi olmadığından dolayı birkaç sezon ligde kalsam sorun olmayacaktı. Öylede oldu zaten ilk sezonumda ligi sekizinci sırada bitirdim.

İkinci sezonuma ise kötü başlayarak girdim 10 maçta 12 puan ile ligin alt sıralarında yer alıyordum ancak o kötü başlangıçtan sonra takım kendine geldi ve 21 maç arka arkaya kaybetmeyince ligin üst sıralarında yer aldım ancak ilk 10 haftada ki kötü başlangıçtan ötürü ilk iki sırayı sezon boyunca zorlayamadım...


Ligi dördüncü sırada bitirerek Coca-Cola League 2 için play-off'lara kalmaya hak kazandım. İlk olarak ligin en güçlü ekiplerinen biri olan Luton ile yarı final oynadım. İlk maçı 2-1 ikinci maçı 4-3 kazanarak finale çıkmayı başardım.. Finalde ise karşıma ligi ikinci bitiren Oxford geldi. Ligde o sezon karşılaştığımız iki maçıda kazanamamıştım ancak finalde sahadan 2-0 ile ayrılarak üst lige çıkmayı garantileyen takım olmuştuk...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder