8 Nisan 2010 Perşembe

Kidderminster Premier Lig Yolunda (FM)

Bir önce ki FM yazdımda Kidderminster ile ikinci sezon sonunda Blue Square Premier'den Coca-Cola League 2'ye çıkışımı anlatmıştım. Lig 2'ye çıktıktan sonra Genie Scout çıkana kadar oyuna ara vermiştim. Genie Scout Mart ayının son günlerinde çıktı, bende oyuna geri döndüm. Blue Square Premier'de mücadele ederken Genie Scout kullanmamıştım.

Takımın transfer bütçesi "0" olunca ve searc player bölümünde binlerce oyuncu bulup hepsine tek tek bakamayacağınız için ister istemez Genie Scout'a mahkum oluyorsunuz.

Blue Square Premier'den Lig 2'ye çıkınca takımda ki birçok oyuncu ile yollarımı ayırdım Temmuz başında takımda sadece 14 oyuncu kalmıştı. Çok fazla giden oyuncum olmasına rağmen takımın iskeletini korumayı başardım ve gerekli mevkiilere iyi oyuncular ve yedek oturacak oyuncular ile takviye yaptım. Birde Portsmouth'tan 18 yaşında Darren Kearns diye bir forvet kiraladım. 33 maçta 18 gol atarak takıma çok büyük katkı sağladı.



Sezona başlarken yönetim çok şey beklemiyordu hatta benimde umudum çok olmadığı için ligde kalmak olarak belirledim hedefi (top half finish bile değil). Sezona beklediğim gibi kötü başladım 8 maçta; 2 galibiyet 3 beraberlik 3 malubiyet aldım ancak arap atı misali takımın sekizinci maçta dahil olmak üzere arka arkaya 10 galibiyet alarak ligde üst sıralara tırmandık hatta Lig 1'ye çıkmak için iddiali bir konuma bile gelmiştik.



Sezonun ilk yarısının bitimine doğru ilk ikide yerimi sağlama almış şampiyonu kovalarken, 11 maçlık çok büyük düşüş yaşadım. 11 maçta 3 galibiyet 1 beraberlik ile sadece 10 puan aldım. Tabii durum böyle olunca hem altlarda ki takımlar ile puan farkı kapandı hemde puan tabloasunda ki olan yerimi kaybederek beşinciliğe kadar geriledim.


46 maç yapılan bir ligde ikinci yarı yaptığım 23 maçta 10 galibiyet 7 beraberlik 6 malubiyet alarak toplamda 37 puan topladım ancak ilk yarıda kazandığım puanlar, rakiplerimin benden de kötü sergiledikleri performansları ve rakiplerimle yaptığım kritik maçlardan puan yada puanlarla ayrılmam Coca-Cola League 2'de ki ilk sezonumda ligi üçüncü bitirerek Coca-Cola League 1'e çıkmayı başardım.


Bütün sezon boyunca özellike 11 maçlık düşüş ve sonrasında oynadığım maçlarda alt sıralarda ki takımlara karşı bir hayli puan kaybettim öyle ki ligin son 7 haftasında arka arkaya 4 maç üst sıralarda ki takımlarla maçlarım vardı, 4 maçlık seride 3 galibiyet aldım ancak sonra ki 3 hafta alt sıralarda ki takımlara karşı galibiyet alamadım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder