9 Haziran 2010 Çarşamba

Kidderminster ile kümede kalma savaşı


Kidderminster ile Premier Lig'e çıkma mücadelem devam ediyor... İki sezon Blue Square Premier Lig, bir sezon Coca-Cola League 2 derken Coca-Cola League 1'e kadar çıktım, 3 sezon sonunda.. Coca-Cole League 1'in önce ki sezonlarımdan daha zor gececeğini tahmin ettiğim için yönetime hedef olarak ligde kalmayı (avoid relagation) bildirdim.

Sezona başlarken bir önce ki sezonda Coca-Cola League 2'yi sallayan takımın iskeletini bozmadan iyi takviyelerle sezonu rahat bir yerde bitirme gibi bir amacım vardı. Kadroya yararlı olabileceğini düşündüğüm 33 yaşında ki forvet Steven Thompson, Charlton forması giyen sol bek Basey Grant ile genç oyuncu Richard Spence'i bedava olarak kadroya kattım ayrıca Coca-Cola League 2'yi sallayan - 33 maçta 18 gol - Darren Kearns'u (ikinci kez) ve Stoke City'den Jonathan Obika (forvet) kiralayarak sezona başladım.

Her sezon olduğu gibi yine sezona çok kötü bir giriş yaptım ancak bu sefer ne Blue Square Premier Lig gibi 10 maçta 12 puan nede Coca-Cola League 2 gibi 8 maçta 9 puan değildi. İlk galibiyetimi 11. haftada aldım. 11 haftada; 1 galibiyet, 4 beraberlik, 6 malubiyet ile ligin sonuna demir attım. Üst sıraları zorlamayacağım belli olmuştu ancak bugüne kadar hiçbir FM kariyerimde yaşamadığım "acaba düşer miyim?" düşüncesi belirmişti kafamda. Ocak ayında ki transfer sezonuna girerken 24 maçta 6 galibiyet, 6 beraberlik 12 malubiyet ile 21. sırada bulunuyordum..

Kadro hem çok istikrarsız hemde savunma anlamında çok çok zayıf kalmıştı League 1 için.. Zaten savunmanın zayıf olduğunu 46 maçta yediğim 100 gol ile anlayabiliyoruz ancak bu kadar kötü savunmaya rağmen attığım 78 gol ile ligin en çok gol atan 5. takımı oldum. Ocak ayında ki transfer döneminde Genie Scout'unda yardımıyla kadroya bedava olarak 4 orta saha (2'si kanat), 3 stoper (2'si 18 yaşında) ve bir kaleci aldım ayrıca forvet hattınada Chelsea ve West Ham United'dan iki genç forvet kiralayarak sezonunda ikinci yarısına başladım. Amacım kalan 22 maçta alabildiğim kadar çok puan alıp ligde kalmaktı.

Devre arasında ki kadroya kattığım oyunculardan biri 19 maçta 8 gol 6 asist yaptı.

Savunmaya aldığım genç oyunculardan..

Sezonun ikinci yarısında da istikrarsız formum devam etti. Kümede kalma savaşı sürekli aynı 5 takım arasında döndü. 44. hafta sonunda kümede kalma mücadelesi veren 5 takımında ligde kalma ve düşme şansı vardı. 19. sıra ile 23. sıra arasında sadece 4 puan vardı. Ben 45. haftada kendi sahamda Rotherdam'ı 4-0 yenerek ligde kalmayı garantiledim. 1.1.2013 tarihini sezonun ikinci yarısı sayarsak 22 maçta; 5 galibiyet, 7 beraberlik, 10 malubiyet alarak ligde kaldım...



2012-2013 sezonu Kidderminster açısından çok zor geçti. Özellikle kümede kalma savaşı bu kariyer boyunca yaşamadığım kadar heyecan yaşamama neden oldu ancak yönetim buna rağmen sezon sonunda bana yeni kontrat teklif ederek takımın başında tuttu..

2013-2014 sezonunda da Coca-Cola League 1'de mücadele edeceğim. Bu sefer sezon öncesi ve sonrası olmak üzere sezonu iki farklı bölümde anlatayacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder