21 Mart 2011 Pazartesi

Başka Gezegenin Takımı..

Bugün Beşiktaş Erkek Voleybol Takımı 2006/2007'de olduğu gibi Voleybol'da ikincli lige düştü. Kulup başkanı Demirören ve şakşakcılarından oluşan yönetim bugün yaşananları ne kadar önemsedi ya da önemsiyor? Bütün yatırımlarını futbola veren yönetim amatör branşları inanılmaz derecede boşlamış durumda. Her branşta başarılı olmak her takım için zordur ancak görünen o ki Demirören yönetiminde hiçbir branşta başarı gelmediği gibi Beşiktaş bazı branşlarda kümeye dahi düşüyor.

Beşiktaş Voleybol Takımının başına zaten ilk kez gelen bir olay değil daha önce 2006/2007 sezonunda da düşmüşlerdi kümeye o zaman akıllanmayan yönetim hala aynı mantıkla devam edip takımı tekrar küme düşürmeyi başardılar.

Taraftarın voleybol takımının yanında yer almadığına inanmıyorum. Dünyada nasıl bilmiyorum ancak Türkiye'de taraftarın futbol harici branşlarda takımın yanında yer alması için ya bugün olduğu gibi takımın gerçekten desteğe ihtiyacı olması ya da başarılı sonuç alan takıma her maç ekstra güç istemesidir.

Fenerbahçe'de bu örneği görebiliyoruz. Bayan basketbol ve voleybol takımlarına yönetimin sahip çıkması, yatırım yapmasından sonra taraftarda başarının gelmesi için takımın yanında yer almaya başladı. Beşiktaş'ta ise kaderine terkedilmiş durumda amatör branşlar. Yönetimden destek almadan yürüyebilen tek takımımız "hentbol". Amatör branşlar yönetimin umurunda değilken kimse taraftarda suç aramaya kalkmasın. Lafa geldiğinde hepimizden çok Beşiktaşlı olan ve bizlere vefasız diyen yönetim sezon başında, ortasında ve sonunda neredeydi? Ocak ayında kümeye düşmemeye oynayan takıma herhangi bir takviye yaptılar mı? Onlara gidip moral verdiler mi? Yoksa tek amaçları yıldız peşinde koşup, TFF'ye MHK'ye laf yetiştirmek miydi?

Geçmiş olsun Beşiktaş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder